کلمة المفتاح Consumer Satisfaction / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی خیرآبادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : دیوسالار، هدیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنفوذ اجتماعیسودمندی درک شدهلذت درک شدهتحرک درک شدهرضایت مصرف کننده
-
2.
مؤلف : داناییفرد، حسن ؛ كاتب مسؤول : قنبری وانانی، راضیه ؛
مجلة:روش شناسی علوم انسانی»بهار 1401 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 2 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:اولویتبندیتحلیل اهمیت−عملکردمدل خط موربرضایت مصرفکننده و رگرسیون چندگانهروش تحلیل اهمیت−عملکردعملکرداهمیتتحلیل اهمیتتصمیمگیریمدلرضایت
-
3.
مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، مهناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحة - من 1010 إلی 1023 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
4.
مؤلف : محمودیان، یعقوب ؛ نوری زاده، هایده ؛ كاتب مسؤول : اینه، معصومه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندخرید آنلاینرضایت مصرف کنندهامید مصرف کنندهرسیدن به اهداف مصرف کننده
-
5.
مؤلف : Nadia Salim Al-Malki ؛ Mohamed Baymout ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (10 صفحة - من 272 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:Customer ServicesConsumer SatisfactionDanub SupermarketManuel Supermarket
-
6.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
7.
كاتب مسؤول : قاسمی، پریا ؛ مؤلف : نجفیان، محمد ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ رضایی راد، مصطفی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 140 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:تلاش عرضه کنندهتلاش مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهتجربه مصرفکننده