کلمة المفتاح Customer Lifetime Value / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
2.
مؤلف : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ كاتب مسؤول : Yektayar، Mozafar ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
3.
مؤلف : پریدری، محمد ؛ امینی، زین العابدین ؛ ساده، احسان ؛ كاتب مسؤول : صابری، حسن ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 173 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بانکداده کاویsomK meansارزش طول عمرمشتریبخش بندی پویای مشتریمشتریمشتریانبخشبندیپویایی مشتریشناساییالگوریتم
-
4.
مؤلف : Seyedin، Bahram ؛ Ramezani، Mojtaba ؛ Bodaghi Khajeh Noubar، Hossein ؛ Alavimatin، Yaghob ؛
مجلة:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (18 صفحة - من 16 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:BankingCustomer Lifetime Valuerelationship qualitybrand equity
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 559 إلی 585 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)
-
6.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : فاریابی، محمد ؛ عزیزخواه، سعیده ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت رابطهارزش طول عمر مشتریبازاریابی رابطهمند
-
7.
مؤلف : محمدی، بهنام ؛ طالبیان، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 171 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:نظریة بازیحق نوآوریچرخة عمر مشتریارزش ویژة مشتریحقوققیمتگوشیهای هوشمند| ,
-
8.
مؤلف : آمدی، محبوبه ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛ سعیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 177 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیارزش طول عمر مشتریحفظ مشتری
-
9.
مؤلف : Alizadeh Zoeram، Ali ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2018, Volume 11 - Number 2 التصنيف الف/ISC (28 صفحة - من 351 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:Customer relationship managementCustomer Lifetime Valuefuzzy inference systemLRFM modelcustomer clustering analysis
-
10.
كاتب مسؤول : سهرابی، بابک ؛ مؤلف : مانیان، امیر ؛ صباغیان، شیما ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1397 - شماره 8 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رگرسیون لوژستیکمدیریت ارتباط با مشتریانپیش بینی رفتار مشتریانارزش چرخه طول عمر مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- د (1 مقالة)