کلمة المفتاح Intention to Buy / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : قضائی، فروزان ؛ راشدی زهرا، آراز ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1402 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 10 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارقصد خریددانش محیطزیستیرفتار مصرف پایدارنگرش به مصرف پایدار
-
2.
كاتب مسؤول : مسعودی پور، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسنگرش مصرف کنندهدینداریمصرف کننده مسلمانقصدخرید
-
3.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ باقری، مژگان ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 175 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهشرکت های بیمهتمایل به خریدبازی وارسازیمشتریان بیمه
-
4.
مؤلف : آتش سوز، علی ؛ كاتب مسؤول : رحمانی، پریناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 4 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهقصد خریدواقعیت افزوده موبایلاستفاده مداوم
-
5.
كاتب مسؤول : شفیعی، ساناز ؛ مؤلف : فروزان، مجید ؛ عسگری ورتونی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 39 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرچسب انرژیمحصول سبز
-
6.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 67 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبدا
-
7.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : توره، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 122 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
8.
مؤلف : امین عشایری، اسو ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خریدشرکت های خدماتیمشارکت مشتریتحول دیجیتال بازاریابی دیجیتالGoogle Scholarبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانCRM
-
9.
كاتب مسؤول : مطیعی، محسن ؛ مؤلف : خانی، امیر محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 147 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدریسک درک شدهکالای قاچاقدینداری مصرف کنندهابعاداخلاقیدینمصرفمصرفکنندهدینداری
-
10.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 247 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:نوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریقصد خریدفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)