کلمة المفتاح Islamic Marketing / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی
-
2.
مؤلف : نوربخش، فاطمه ؛ عباسی، دکتر رسول ؛
مجلة:راهبرد فرهنگ»پاییز 1400- دوره چهاردهم ،شماره 55 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 161 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه ملیبازاریابی اسلامیپیامهای بازرگانی
-
3.
مؤلف : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابازاریابی اسلامیمدیریت تعاملینگاشت شناخت فازی
-
4.
مؤلف : امیرحصاری، سارا ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی، حسین ؛ كاتب مسؤول : عماری، حسین ؛
مجلة:رهبری آموزشی کاربردی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ بازاریابیبازاریابی اسلامیرهبری نوعدوستانهکسب و کار اسلامی
-
5.
كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛ مؤلف : محتاجعلی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:تحقیق مروریمقالات پر استنادبهار تحقیقات علمیبازاریابی اسلامی
-
6.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
7.
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
8.
كاتب مسؤول : بسطامی، همت الله ؛ مؤلف : کریمی، علی ؛ هدایت رسا، مائده ؛ جهان، جواد ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 4 (13 صفحة - من 60 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبازاریابی اسلامیورزش اسلامیفدراسیون شنا
-
9.
كاتب مسؤول : احمدی، جاوید ؛ مؤلف : زکی پور، مهدی ؛ نیکخواه، نیلوفر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیبازاریابی اسلامیتحلیل محتوا (تم)شبکههای اجتماعی (SMM)