کلمة المفتاح Marketing mix / (98 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
كاتب مسؤول : محسنی، فاطمه ؛ مؤلف : بیابانی، حسن ؛ سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 312 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:جزیرهی هرمزبازاریابی گردشگریتمایلات رفتاریآمیختهی بازاریابی
-
62.
كاتب مسؤول : امیری، سید محمد ؛ مؤلف : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:علوم حرکتی و رفتاری»تابستان 1400 - شماره 13 (8 صفحة - من 108 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبرنامهریزی راهبردیخراسان شمالیتدوین برنامههیئت فوتبال
-
63.
مؤلف : آوینده، محمدعلی ؛ تیموریان، مریم ؛ كاتب مسؤول : تبریزیان، بیتا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران»تابستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 36 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:محصولات سبزانرژیمحیط زیستآمیخته بازاریابیبازاریابی سبزبازاریابیمدلمحصول سبزسرمایه
-
64.
مؤلف : Mahdavi Sabet، Zahra ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Abdolvand، Mohammad Ali ؛
مجلة:Economic StudiesIJES»Summer and Autumn 2021, Volume 10 - Number 1 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:market orientationMarketing mixexport performanceCompany Resourcesmacro environment
-
65.
مؤلف : نجار، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:توزیعمزیت رقابتیآمیختة بازاریابیبازاریابی مویرگیبازاربازاریابیفروشمحصولاتمشتریخردهفروشانکانال توزیع
-
66.
بررسی ارتباط بین آمیختههای بازاریابی و خلق مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی کاوه
كاتب مسؤول : کاکايی، حمید ؛ مؤلف : شبرنگ، عاطفه ؛ زمردی، نرگس ؛ سارانی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 65 (جلد چهارم) (13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانمزیت رقابتیآمیخته بازاریابیمحصولارتقا
-
67.
مؤلف : مافی، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 71 (جلد دهم) (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاستراتژی بازاریابیمنحنی عمر محصولعملکرد بازاریابیمرحله بلوغ محصول
-
68.
كاتب مسؤول : شاه منصوری، عزت اله ؛ مؤلف : سعادتمندی، جواد ؛ صالحی، سعادت اله ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (28 صفحة - من 95 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مندیدرآمدزاییآمیخته بازاریابیاماکن ورزشی خصوصیبازارایابی
-
69.
مؤلف : دستغیب، سیده راضیه ؛ میرحسینی، سید محمد علی ؛ جمشیدیان، لیلا ؛ كاتب مسؤول : ترک فر، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 797 إلی 815 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمجازیروانشناختیبرندهای ورزشیآمیختة بازاریابی
-
70.
كاتب مسؤول : Mahdavi Sabet، Zahra ؛ مؤلف : Abdolvand، Mohammad Ali ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛
مجلة:Journal of Petroleum Business Review»Summer 2021, Volume 5 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 29 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:market orientationMarketing mixexport performanceCompany Resourcesmacro environment
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)