کلمة المفتاح Marketing mix / (100 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : جابری، اکبر ؛ مؤلف : مظلومی سوینی، فرزانه ؛ خزايی پول، جواد ؛ مرادی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1396، شماره 32 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرضایتمندیفوتبالهوادارانخدمات ورزشی
-
32.
مؤلف : نوجوان، سولماز ؛ محمدی، حسین ؛ كاتب مسؤول : کرباسی، علیرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1396، سال دهم - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 5 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد اقتصادیآمیخته بازاریابیارزشافزوده اقتصادیگروه قند و شکربازاریابیعملکردمدلمتغیرارزش
-
33.
مؤلف : تاری وردی، احمد ؛ پورسلطان زرندی، حسین ؛ کردلو، حسین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 105 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاعتباریابیتصمیم گیریمشتریان ورزشی
-
34.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیرضایتمندی هوادارانحضور مجددلیگ حرفهایی
-
35.
مؤلف : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ عابدینی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیفرهنگ سازیبازیهای رایانهایتمایل به خرید
-
36.
مؤلف : Torkashvand، Zahra ؛
مجلة:Journal of Research and Rural Planning»Autumn 2019, Volume 8 - Number 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixRural WomenWomen EntrepreneurshipLocal and traditional artwork
-
37.
كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛ مؤلف : زندیان، فاطمه ؛ موسی زاده، عالیه ؛ زادولی خواجه، لیلا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1398 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 31 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیناشراننشرعلم اطلاعات و دانششناسی
-
38.
كاتب مسؤول : پیرجمادی، سحر ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ محرم زاده، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (23 صفحة - من 87 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:پوشاک ورزشیآدیداسمشتری ورزشیمجیدآمیخته بازاریابی
-
39.
كاتب مسؤول : شادی وند، اعظم ؛ مؤلف : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 117 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برند
-
40.
مؤلف : نادری، امیرحسین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : فتحی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی»تابستان 1398 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهآمیخته بازاریابیمحصولات مالیابزار بدهی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)