کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
12.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ قاسمی، حمید ؛ صادقی، رضا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مشتريانكتاب هاي ورزشيكتابفروشي هاانتظاراتناشرانمخاطبانآميخته بازاريابي
-
13.
مؤلف : برقی، حمید ؛ کاظمی، زینب ؛
مجلة:جغرافیا و برنامه ریزی محیطی»پاییز 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 141 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جغرافیای توریسممدلP7آمل و بابلآمیخته بازاریابی
-
14.
مؤلف : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:موسسات آموزشیبازاریابیآمیخته بازاریابیبرندارزش ویژه برند
-
15.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ قاسمی، حمید ؛ محمدی، لیلا ؛ بجانی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1393 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رفتارپیش بینیمسابقات ورزشیآمیختۀ بازاریابیشرطبندی
-
16.
مؤلف : خوش نشین لنگرودی، محمد رضا ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ طاهر پور کلانتری، حبیب الله ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1393 - شماره 87 ISC (26 صفحة - من 159 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدتحریمآمیزه بازاریابیقصد تحریممصرف کنندگان تهرانپژوهشخمیردندانمصرفکننده
-
17.
مؤلف : کرجی، میترا ؛ جعفری، مریم ؛ رشیدی تبار، شب بو ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1394 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 91 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه عمومیعناصر آمیخته بازاریابیاعضای کتابخانه هاسنندج(شهر)
-
18.
مؤلف : Motahari Negad، Fatemeh ؛ Samadi، Saeid ؛ Pour Ashraf، Yasan ؛ Tolabi، Zeinab ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 243 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixBrand experienceCustomer-based brand equityBrand attitudeBrand credibilityBrand
-
19.
مؤلف : Khosravani Farahani، Hadi ؛ Mahmodi Lafva، Masaoud ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»March 2016 - Number 9 (6 صفحة - من 18 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:Distribution channelMarketing mixPromotionCustomers’ LoyaltyPrice
-
20.
كاتب مسؤول : مزیدی، هاجر ؛ مؤلف : سقایی، دکتر مهدی ؛ میردیلمی، سیده سمیرا ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (20 صفحة - من 143 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:استان گلستانگردشگران داخلیآمیزه ی بازاریابیگردشگری اکوتوریسم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)