کلمة المفتاح Marketing mix / (98 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ كاتب مسؤول : شیردل شهمیری، فرشته ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 192 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتمدلسازیصنعت ورزشبازاریابی ورزشیآمیختة بازاریابی
-
82.
مؤلف : عبدی، کاملیا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 251 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوالیبالبازاریابی ورزشیرویداد ورزشیباشگاه ورزشی
-
83.
مؤلف : نصری، اسماعیل ؛ محمدی، سعید ؛ عسکری، احمد ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگریآمیختههای بازاریابی
-
84.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
85.
مؤلف : Habibi، Mehdi ؛ Aligholi، Mansoreh ؛ كاتب مسؤول : Kheiri، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2023, Volume 16 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 465 إلی 479 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixcustomer behaviorindustrial customer behaviorintegrated marketing mix
-
86.
كاتب مسؤول : قنبری، میلاد ؛ مؤلف : وقوفی، امید ؛
مجلة:آینده پژوهی انقلاب اسلامی»بهار 1402 - شماره 12 (29 صفحة - من 95 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیتمدن نوین اسلامی
-
87.
مؤلف : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتی
-
88.
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
89.
كاتب مسؤول : عباسی، اعظم ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ معین فرد، محمدرضا ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیتوسعه پایدارآمیخته بازاریابیگردشگری ورزشی
-
90.
مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 131 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهآمیختۀ بازاریابیگوناگونی نسل هابرند پوشاکنسلهـاهــابـابـهنسـلنســلبــابــهپوشاک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)