کلمة المفتاح Marketing mix / (100 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
91.
كاتب مسؤول : رضوانی، محمدمهدی ؛ مؤلف : کشاورز، میثم ؛ عسگری، محمد هادی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعات جغرافیاییآمیخته بازاریابیژئومارکتینگبازاریابی مکان محورتحلیل های تصمیم گیری چندمعیارهپلن توسعه فروشگاهی
-
92.
مؤلف : باقری، علی ؛ فروزنده، لطفالله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»پاییز 1402- شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:سیاستهای دولتگردشگری سلامتآمیختۀ بازاریابیتوسعۀ گردشگری
-
93.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:EconomyMarketing mixcustomersales promotionpurchaseDigital Strategy
-
94.
مؤلف : المیاحی، مازن ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ كاتب مسؤول : انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمداریاستراتژی بازاریابیآمیختۀ بازاریابیتغییرات محیطیانعطافپذیری بازاریابی
-
95.
كاتب مسؤول : شیخ، رضا ؛ مؤلف : صنفی، سهیلا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:کلاسهبندی (مرتبسازی)نمایههای مرجعاوپلو-پوکدآمیخته بازاریابیتکنیک چندمعیاره
-
96.
كاتب مسؤول : محمدی، فروغ ؛ مؤلف : سالم حسن، انور ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:عراقآمیخته بازاریابیکارآفرینی دیجیتالباشگاههایحرفهای ورزشتوانمندی حمایتی
-
97.
مؤلف : صباغی، شقایق ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 238 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمدل بومی برندسازیمحیط کلان و فضای رقابتیصنایع لبنی دامداراننظریه دادهبنیاد
-
98.
مؤلف : روشنک، روزبه ؛ احمدی شریف، محمود ؛ احمدی، مجید ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (18 صفحة - من 5 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیسودمندی درک شدهفناوری بلاکچینبانک ملّی ایران
-
99.
مؤلف : Shadman Roudposhti، Yaser ؛ Moradof، Reza ؛
مجلة:Creative Economy and New Business Management Approaches»July 2024 - No.3 (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:Gilan ProvinceMarketing mixFood Industrycorporate entrepreneurship
-
100.
مؤلف : Eyni، Sajjad ؛ Moradof، Reza ؛
مجلة:Creative Economy and New Business Management Approaches»July 2024 - No.3 (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:Gilan ProvinceMarketing mixFood Industrycorporate entrepreneurship
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)