کلمة المفتاح Marketing mix / (98 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
مؤلف : محمدی، حیدر ؛ صالحی، شبنم ؛ ساعدی، سارا ؛ كاتب مسؤول : موسوی جد، دکتر سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمسئولیت اجتماعیکیفیت درک شدهتمایل مصرف کنندگانمدل C-A-Bمصرفرستورانهامصرفکنندگانمحیط زیسترفتارمحیطپژوهشبازاریابی سبزمشتریانمحصولات
-
72.
مؤلف : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 845 إلی 860 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمدیریت رسانهارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطاترسانههاارتباطات یکپارچه بازاریابیبانک سپهبانکبازاریابی
-
73.
مؤلف : عبدیان، صبا ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 64 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:ارزشآمیخته بازاریابیکلان دادهتحلیل کلان دادهبازاریابیکلانشناساییفراترکیبمحصولکدمشتریان
-
74.
مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛ كاتب مسؤول : محمدی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:رسانهآمیخته بازاریابیلیگ برتر فوتبالبرنامه نود
-
75.
كاتب مسؤول : Sarlab، Roghayeh ؛ مؤلف : Alipour Nadinluoi، Zahra ؛ Mahmoudi، Nazila ؛
مجلة:Sports Business»Winter and Spring 2022 - Number 3 (13 صفحة - من 13 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixsports industrySports Clubsports marketingFootball Industry
-
76.
مؤلف : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد صادراتیمحیط کلانآمیخته بازاریابیمنابع شرکت
-
77.
كاتب مسؤول : بکر، سمیرا ؛ مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ قربان حسینی، مسعود ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1401- شماره 128 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 41 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی خدماتسیستمهای دینامیکیعناصر استراتژیک
-
78.
كاتب مسؤول : عباسی، اعظم ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ معین فرد، محمدرضا ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1401 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 141 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریتوسعه پایدارآمیخته بازاریابیInvestmentگردشگری ورزشیMarketing mixارائه مدلSports TourismSustainable Developmentmodel presentation
-
79.
كاتب مسؤول : جانی پور، ثریا ؛ مؤلف : قاسم زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولعملکرد صادراتآمیختههای بازاریابی
-
80.
مؤلف : شیرمردی احمد آباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛ كاتب مسؤول : حاضری یزدی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402، سال چهارم - شماره 2 (35 صفحة - من 153 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاوراق مشارکتآمیخته بازاریابیویکور فازیصکوکاوراقبازارهـاشناساییشناسایی و اولویتبندی عواملفازی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)