کلمة المفتاح Online Purchase Intention / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : فضل زاده، علیرضا ؛ ابراهیمی اقدم، نوشین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1399 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 117 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خرید اینترنتیاستراتژیهای تضمینتضمین شخص ثالثبیانیه تضمین
-
2.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
3.
مؤلف : حکیم فعال، لعیا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحة - من 651 إلی 664 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
4.
مؤلف : Divsalar، Ahmad ؛ Emami، Farshad ؛ كاتب مسؤول : Mousavi، Seyyed Jafar ؛
مجلة:Educational Sociology»December 2023 - Number 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 223 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand attitudeOnline Purchase IntentionSocial media marketing activitiesCompany's Brand
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Educational Sociology 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)