کلمة المفتاح Online shopping / (44 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (8 صفحة - من 776 إلی 783 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
2.
مؤلف : Safavieh، Javad ؛ Tabrizian، Biota ؛ Albo Naiemi، Ibrahim ؛ كاتب مسؤول : Andervazh، Leila ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 229 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:healthOnline shoppingcustomer experienceStartup
-
3.
مؤلف : مساح چولابی، سحر ؛ دل افروز، نرگس ؛ رحمتی، یلدا ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (24 صفحة - من 264 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های اینترنتینوآوریوب سایتعملکرد بازارخرید آنلاین
-
4.
كاتب مسؤول : Abbasimehrb، Hossein ؛ مؤلف : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement
-
5.
كاتب مسؤول : حکیم، امین ؛ مؤلف : علی زاده رحیملو، مریم ؛ آذری، غلامرضا ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرید آنلاینکسب و کار دیجیتالرفتار خرید کاربران
-
6.
كاتب مسؤول : فلاحی، احمد ؛ مؤلف : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ پورنقی، امین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینکالاهای ورزشیسبک تصمیمگیری مصرفکننده
-
7.
مؤلف : قریشی دینانی، سجاد ؛ رفیعی، حامد ؛ پورغلام آمیجی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1401، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 147 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینلاجیت ترتیبیقصد خرید مشتریقصد خرید آنلاینمشتریاطلاعاتقصد خرید آنلاین مشتریوبسایتاینترنتیکشاورزی
-
8.
مؤلف : Seyyed Mohammad، Seyyed Mohammad ؛ Anjidani، Majid ؛ Mousavi Baigi، Seyyedeh Fatemeh ؛ Mousavi، Atefeh Sadat ؛ Raei Mehneh، Marziyeh ؛ Khaleghi، Hoseyn ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 370 إلی 381 )
الکلمات المفتاحية:EcommerceOnline shoppingpurchase decisionElectronic commerce
-
9.
مؤلف : Nasidi، Qaribu Yahaya ؛ Ahmad، Muhamad Fazil ؛ Garba، Murtala ؛ Hafiz، Usman Ahmed ؛ كاتب مسؤول : Hassan، Isyaku ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 743 إلی 758 )
الکلمات المفتاحية:Advertisingsocial mediaOnline shoppingonline riskshopping habit
-
10.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)