کلمة المفتاح positive word of mouth / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پابرجای زنجانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (16 صفحة - من 2 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهتبلیغات دهان به دهان مثبتایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.
-
2.
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری، پیمان ؛ نجفی دورکی، الهه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 193 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیاعتماد سازمانیقصد ترک شغلتبلیغات دهان به دهان مثبتعشق کارکنان به برندکارکنـانبـه
-
3.
مؤلف : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
-
4.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندتصویر ذهنی برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان