کلمة المفتاح SERVQUAL / (46 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحة - من 53 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
2.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ عامری گلستان، داود ؛ صارمی، بابک ؛
مجلة:تحول اداری»زمستان 1383 - شماره 47 (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکارکنانSERVQUALکیفیتخدماتمشتریانامتیازقابلیت اطمینانانتظارات
-
3.
مؤلف : قصیری، کیوان ؛ پیشداد، سارا ؛
مجلة:دانش مدیریت»پاییز 1385 - شماره 74 ISC (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتتحلیل عاملیSERVQUALارزیابی کیفیت خدمات داخلیتحلیل شکاف
-
4.
مؤلف : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 12، من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادار
-
5.
مؤلف : گلچین فر، شادی ؛ بختائی، امیر ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»بهار 1388 - شماره 5 ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:SERVQUALرضایت دانشجویانآموزش شغلیSERVIMPERF
-
6.
مؤلف : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادارسروکوآلکيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافخدماتمدلادراکات
-
7.
مؤلف : صوفی زاده، لیلا ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ کشاورز، لقمان ؛ عباسی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1390 - شماره 5 ISC (13 صفحة - من 89 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیتسرکوالخدمات آموزشی
-
8.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ موسوی، سیداحمد ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»تابستان 1390 - شماره 5 (29 صفحة - من 15 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شکافکلانتریکیفیت خدماتسروکوالارزیابی کیفیت خدماتنیروی انتظامیمدل تحلیل شکافشاخصمردممدل
-
9.
كاتب مسؤول : علیدوستی، سیروس ؛ مؤلف : اسدی، اصغر ؛ خسروجردی، محمود ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پائیز 1390 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 423 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:طرح غدیرارزیابی کیفیتکیفیت خدماتسروکوآلتحقیقات و فنّاوریعضویت فراگیر کتابخانههاهمکاری میان کتابخانههاپژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایرانوزارت علومطرحخدمات
-
10.
مؤلف : Amiri Aghdaie، S. F ؛ Faghani، F ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 4 (12 صفحة - من 351 إلی 362 )
الکلمات المفتاحية:SERVQUALService Qualitycustomer satisfactionmobile bankBankIran
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)