کلمة المفتاح Value co-creation / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتوت شاهمرس، محمد ؛ سیدامیری، نادر ؛ نوبری، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : مبینی دهکردی، علی ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1403 - شماره 64 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 242 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادخردهفروشیپلتفرم دیجیتالتئوری کیفیت رابطهخلق مشترک ارزش
-
2.
مؤلف : رادپور، محسن ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1403، دوره پانزدهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:پویاییشناسی سیستمسواد سلامتهمآفرینی ارزشبسترهای سلامت دیجیتالتوانمندسازی بیمار
-
3.
كاتب مسؤول : Ghaffari، Mohammad ؛ مؤلف : Fakhimi، Mehrnoosh ؛ Esmaeili Mahyari، Mostafa ؛ Moeini، Hossein ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»January 2024 - No.11 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:citizenship behaviorcultural Heritage tourismValue Co creationtourist citizenship behavior
-
4.
مؤلف : Tashakkori، Ali Asghar ؛ Doroudi، Homa ؛ كاتب مسؤول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 219 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:customer retentionValue co-creationService Projects
-
5.
مؤلف : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:سرمایة اجتماعیتبلیغات توصیهایهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رضایی حاجی آبادی، جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خلق مشترک ارزشذینفعان گردشگریعشق به مقصدتصویر عاطفی مقصدتصویر شناختی مقصدمقاصد منتخب گردشگری ایران
-
7.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
8.
كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:حضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودهحضور اجتماعیهمآفرینی ارزش
-
9.
مؤلف : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 141 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجم
-
10.
مؤلف : خسروی، سلیمه السادات ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 173 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)