Fall & Winter 2021, Volume 10 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : Derakhshan، Ali ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:Second Language LearningStructural equation modelingTeacher credibilityStudent Academic EngagementTeacher Nonverbal ImmediacyPersian Language TeachersTurkman tudents
-
مؤلف : Rezvani، Reza ؛ Sayyadi، Ali ؛ Izadi، Ahmad ؛
(24 صفحة - من 25 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فرآیندهای شناختیبرنامه های درسی در نظر گرفته شدهانواع دانشهاهمسویی عمودی.ارزیابیاهداف آموزشیEvaluationcognitive processesEducational ObjectivesIntended CurriculumsKnowledge TypesVertical Alignment
-
مؤلف : Zarei، Abbas Ali ؛ Gilanian، Mahboubeh ؛
(30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای زبان آموزییادگیری خودتنظیمی فراشناختییادگیری خودتنظیمی انگیزشیفارسی بعنوان زبان دومMotivational self-regulated learningPersian as a Second Language: Language learning strategiesMetacognitive self-regulated learning
-
مؤلف : Zohrabi، Mohammad ؛ Nourdad، Nava ؛ Faydei، Elham ؛
(30 صفحة - من 105 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مهارت مدیریت کلاسفوریت کلامی لفظیفوریت کلامی عملیclassroomManagementverbalImmediacy
-
مؤلف : Ganji، Mansoor ؛
(25 صفحة - من 135 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مقالات علمیآموزش زبان فارسیتحلیل محتوا.بخش روش شناسیContent analysisresearch articlesteaching Persianmethod section
-
مؤلف : Kamyabi Gol، Atiyeh ؛ Jamaleddin، Faranak ؛
(16 صفحة - من 160 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:نوشتار دانشگاهیفارسی به عنوان زبان دومعبارات احتیاطآمیزPersian as a Second LanguagePSL learnershedgesAcademic writing
-
مؤلف : Farnia، Maryam ؛ Amirfatahi، Niloofar ؛
(21 صفحة - من 176 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسی اجتماعیآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زباناندستورزبان بصریمجموعه ویدیویی رساSocial semioticsVisual GrammarRasa Video Seriesteaching Persian to non-Persian speakers
-
مؤلف : Mahmoodi، Firooz ؛ Taghipour، Kiumars ؛ Salimi، Asghar ؛
(25 صفحة - من 197 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیدرس پژوهیتجربه معلمان از درس پژوهیتوسعه حرفهای معلمperceptionsTeachers’ experiencesProfessional development
-
مؤلف : Vaez-Dalili، Mehdi ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ Youhanaee، Manijeh ؛
(35 صفحة - من 222 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:اصل برتریآزمون قضاوت دستوریپرسشهای چندگانهجابه جایی پرسشواژهMultiple wh-questionSuperiority effectWh-movementGrammaticality Judgement (GJ) Task
-
مؤلف : Salimi، Esmaeel Ali ؛ Sajedi، Fateme ؛
(26 صفحة - من 257 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:فارسیتوانمندسازی.سواد انتقادیزنان رنگین پوستCritical literacywomen of colorEmpowermentPersian
-
مؤلف : Rashidi، Naser ؛ Ansarian، Samira ؛
(26 صفحة - من 283 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:TaskreadingTask-basedCurriculum materials development