-
1.
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ مرادی، هادی ؛ بند دار، امیر رضا ؛ همتی، امین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بخش خدماتارزش ویژه نام تجاریشهرت سازمانیتصویر ذهنی بیمارستان
-
2.
مؤلف : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
-
3.
كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ مؤلف : فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکشخصیت برندتجربه برند آنلاینانعطاف پذیری به اطلاعات منفی
-
4.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
5.
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ مرادی، هادی ؛ كاتب مسؤول : همتی، امین ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریایران خودروشهرت شرکتارزشهای مصرف
-
6.
مؤلف : همتی، امین ؛ موتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریشخصیت نام تجاریارزش ویژه نام تجاریشهرت شرکتنام تجاریشهرت
-
7.
مؤلف : موتمنی، علی رضا ؛ همتی، امین ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1392، سال ششم - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ایران خودروشخصیت نام تجاریشهرت و تمایز شرکتشخصیت خریدارانشخصیتخودروشهرت
-
8.
مؤلف : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛ احقاقی، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرف کنندهتلفن همراهنظریه استفاده و لذتسرویس پیام کوتاه
-
9.
مؤلف : موتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»بهار 1391 - شماره 35 ISC (14 صفحة - من 62 إلی 75 )
-
10.
مؤلف : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریشخصیت نام تجاریارزش ادراکی