-
1.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:احساساتعوامل فردیخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایکارکنان فروشمحیط فروشگاه
-
2.
كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ مؤلف : زنوزی، سیدجعفر ؛ تراب زاده، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:کلیشههای ذهنیاثر بازگشتیطراحی آزمایشیسبکزندگی سلامتمحور
-
3.
مؤلف : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 457 إلی 475 )
الکلمات المفتاحية:نظریهی دادهبنیادرفتار شهروندی مشتریمحصولات لوازم خانگی خارجی
-
4.
مؤلف : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ رضائیان، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد سازمانیمدیریت کارآفرینانه
-
5.
مؤلف : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:بورس تهرانبازارگراییعملکرد سازمانیگرایش کارآفرینیشرکتهای شیمیایی و دارویی
-
6.
مؤلف : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ میران، سارا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 784 إلی 803 )
الکلمات المفتاحية:شناسایی و اولویت بندی جذب مشتریان استراتژی های بازاریابیکارگزاری های بورس اوراق بهادار
-
7.
مؤلف : روستا، احمد ؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ قربانی، حسن ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادتبلیغات اینترنتیاجتناباثر تعدیلکنندهعدم اعتماداجتناب از تبلیغات اینترنتیکاربران
-
8.
مؤلف : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 96 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:محصولات خارجیصنعت لوازم خانگیرویکرد آمیختهرفتار شهروندی مشتریمشتریانمحصولاتمدلمصرفکنندگانلوازمخانگیرفتار شهروندی مشتریان
-
9.
مؤلف : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 49 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیمدل معادلات ساختاریبازارگراییعملکرد سازمانیشرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.