-
1.
مترجم : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1373 - شماره 15 ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارتقاءبازاریابیرسانههااطلاعاتاستراتژیبازاریابی بینالمللیبازاریابی جهانی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1372 - شماره 12 ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
-
3.
مؤلف : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
4.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 59 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
6.
مستمع المقابلة : ناصحی فر، وحید ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قاسمی، حسن ؛ روستا، احمد ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 140 إلی 146 )
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1378 - شماره 45 ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیقات بازاریابیبازاریابی صنعتیسیستم اطلاعاتی بازاریابی
-
8.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
9.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ زری باف، مهدی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1382 - شماره 56 (39 صفحة - من 53 إلی 91 )
-
10.
مؤلف : صباغیان، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 55 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی خدماتعناصر بازاریابیبازاریابی سینماسینمافیلممدلپژوهشمدل آمیخته بازاریابیتولیدفروش فیلم