-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
3.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)زنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه
-
4.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیبازاریابی عصبیتوجه بصریردیابی حرکات چشمتعداد دفعات تثبیت نگاهمحصولاطلاعاتبستهبندی محصولتکلیف
-
5.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 17 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی
-
6.
مؤلف : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 205 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:دلفیDEMATELبندر خشکحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلیدیماتلDry PortDelphiتوسعهتوسعه
-
7.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
8.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
9.
مؤلف : ترکستانی، محمد صالح ؛ صنایعی، علی ؛ عیسایی، محمدتقی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بیمه الکترونیکیپذیرش فناوریآمادگی سازمانیموفقیت بیمه اکترونیکی