-
1.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ محمدیان، بهزاد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 13 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسرمایه فکریقابلیت یادگیری سازمانیعملکرد توسعه محصول جدیدرکود دانش
-
2.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ کاردگر، محمدجواد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 177 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریمعیارهای وفاداری مبتنی بر نگرشمعیارهای وفاداری مبتنی بر رفتارروش های تصمیم گیری چند معیاره
-
3.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ عارفی، اصغر ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:برندلوازم خانگیجايگاهمحصول یخچال فریزرنقشه ادراكيمشتریان
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
-
5.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ بانویی، عارف ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1387 - شماره 27 ISC (32 صفحة - من 59 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمنصفانهانصاف درک شده از قیمت
-
6.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ حسین زاده، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهی (WOM)کیفیت درکشدهرفتارخرید سبزکالاهای سبز.
-
7.
كاتب مسؤول : خورشیدی، غلامحسین ؛ مؤلف : جوان دوست، کاظم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیبازاریابی مبتنی بر همکاریصنایع غذایی .بازاریابی مبتنی بر همکاریمدلتوسعهپژوهش
-
8.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی