کلمة المفتاح کیفیت درک شده / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قادري نيك، محمدعلي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (13 صفحة - من 281 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت درک شدهقصد خرید آنلایناینفلوئنسر
-
2.
كاتب مسؤول : مجرد اردکانی، مایا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 26 (11 صفحة - من 163 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهانصاف قیمت
-
3.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدهمقصدهای گردشگری روستاییرضایت گردشگرکیفیت درکشده
-
4.
كاتب مسؤول : اجلی، دکتر مهدی ؛ مؤلف : گل محمدی، سهراب ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 158 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیککیفیت درکشدهتمایل به خرید مجددقیمت رقابتی درکشدهریسک و سودمندی ادراکشده
-
5.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
6.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
7.
تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرفکننده با نقش میانجی کیفیت درکشده (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
مؤلف : اجلی، مهدی ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ سوری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 1 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شرکت سایپاتولید سبزکیفیت درکشدهبازخرید مصرفکنندهمدیریت زنجیره تأمین سبزمصرفکنندهتمایل به خرید مجددمشتریمحیطمحیط زیست
-
8.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش
-
9.
مؤلف : وهابزاده، شادان ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ خشنود قشلاقی، مجتبی ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
10.
مؤلف : رمضان قربانی، جواد ؛ فرزام، پوریا ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (12 صفحة - من 86 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)