-
1.
مؤلف : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 173 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمحتوای تبلیغاتقصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
-
2.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد
-
3.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : حسین نژاد، زهرا ؛ ناظمی، شمس الدین ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1397 - شماره 68 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 13 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندعملکرد برندتعهد مشتریاستراتژی اکتشافیاستراتژی پالایشی