-
1.
مؤلف : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
3.
مؤلف : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 189 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندههواداریحمایتگری ورزشیهوادارانهوادارانمدلمدلحامیحمایت
-
4.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت
-
5.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
-
6.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادهنجارهای ذهنیسهولت استفادهریسک ادراک شدهتمایل به خرید اینترنتیاطلاعاتشرکتهای هواپیمایی