-
1.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 169 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برندداستان سرایی برنداعتماد به برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
2.
كاتب مسؤول : کشتی دار، محمد ؛ مؤلف : مودی، داود ؛ قاسمی، نازنین ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»تابستان 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندعشق به برنداصالت برندالمپیادهای ورزشیقدرت اجتماعی برند
-
3.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
4.
مؤلف : پوراسدالهی، خاطره ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:داده بنیاداصالت برندبازاریابی کمیابیواکنش روان شناختیخرید اینترنتی
-
5.
كاتب مسؤول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مؤلف : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برنداصالت برندفرهنگی