-
1.
مؤلف : تورچیان، علیرضا ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1006 إلی 1029 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیبازاریابی رابطهمنداثربخشی بازاریابیرابطهگراییمنافع رابطهمشتریمنافعمشتریانرابطهادراکرابطـهپژوهش
-
2.
مؤلف : طاهری کیا، مریم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1397 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندتحلیل عاملی تاییدیمشتریان ورزشیاستانداردسازی ابزار
-
3.
كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛ مؤلف : علی محمدی، حسین ؛ قرائی ترشیزی، نجمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطه مندرفتار خرید
-
4.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نامور، مائده ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 54 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندوفاداری رفتاریقدرشناسی مشتری
-
5.
مؤلف : رحمانی تبار، نریمان ؛ بهرامی، شهاب ؛ كاتب مسؤول : زردشتیان، شیرین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 235 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندباشگاههای ورزشیبرند سازمانی و کیفیت خدماتمشتریکیفیت خدماتمشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : حیدری، عباس ؛ مؤلف : خیری، بهرام ؛ نجف زاده ضیاالدین، محمد ؛
مجلة:پژوهش های پولی - بانکی»بهار 1400 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 187 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندقابلیت نوآوریقابلیتهای بازاریابیقابلیت بازاریابی اینترنتی
-
7.
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 198 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیصنعت بیمهبازاریابی رابطه مندکیفیت ارتباطاتبیمهمشتریمشتریان
-
8.
مؤلف : امامی، مینا ؛ بنار، نوشین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1396 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 191 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیاعتمادبازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباطوالیبال زنانتماشاگرانمشتری
-
9.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : کشتی دار، محمد ؛ شجیع، کیانوش ؛ علیزایی، عمر ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی رابطهمندشخصیت برندسیاهجامگانهواداران.
-
10.
كاتب مسؤول : خسروی پور، زهرا ؛ مؤلف : زندوانیان، احمد ؛ رحیمی، مهدی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»زمستان 1400 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 56 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمنددانشگاه یزدرضایت دانشجووفاداری دانشجوعوامل فردی و بافتیدانشجویانرضایتآموزش عالیوفاداریدانشگاهدانشآموختگانرضایت دانشجویان