-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
2.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
3.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
4.
مؤلف : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیمصرف کننده محصولات ورزشی
-
5.
كاتب مسؤول : امانتی، آرمین ؛ مؤلف : سجادی، سید نصراله ؛ رجبی نوش آبادی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیرسانههای اجتماعی.بازاریابی
-
6.
مؤلف : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی
-
7.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
8.
كاتب مسؤول : روزفراخ، عبدالله ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
9.
مؤلف : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : مانیان، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 287 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
10.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه