-
1.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
2.
كاتب مسؤول : الهی، علیرضا ؛ مؤلف : طاهری کیا، مریم ؛ جوادی، امیرهمایون ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1400- شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 149 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تفاوت جنسیتیبازاریابی عصبیرفتار مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی در ورزشالکتروانسفالوگرافیالکتروانسفالوگرافی, بازاریابی عصبی, تفاوت جنسیتی, رفتار مصرفکننده, مسئولیت اجتماعی در ورزش
-
3.
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : مقیسه، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد
-
4.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماکنژاد، نگار ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 96 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بسته بندی محصولبازاریابی عصبیردیابی حرکات چشممدت زمان تثبیت نگاه
-
5.
مؤلف : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)
-
6.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : داوری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
7.
مؤلف : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
8.
كاتب مسؤول : هزارخانی، محمدحسین ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ هندیجانی، رزا ؛
مجلة:راهبرد»بهار 1400 - شماره 98 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 160 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:شهودیبازاریابی سیاسیبازاریابی عصبینحوه تفکّر منطقیمیزان توجه دیدارینحوه تفکّر منطقی/شهودی
-
9.
مؤلف : قائدی، علی ؛ اسمعیلی، محسن ؛ قاسمیان مقدم، محمدرضا ؛ ایزدی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:توجهانگیختگیتصمیم به خریدبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافیصحهگذاری