-
21.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : شرفی، محمدمهدی ؛ آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 199 إلی 219 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنشانهشناسیشخصیت برندهویت برندمسکات
-
22.
مؤلف : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ كاتب مسؤول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
23.
مؤلف : خبیری، محمد ؛ خزائی پول، جواد ؛ جابری، اکبر ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 237 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبرندسازیهوادارانوفاداری برندترجیح برند
-
24.
كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مؤلف : محمدی، اسما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 215 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
25.
كاتب مسؤول : سروی، سهیلا ؛ مؤلف : سجادی، نصرالله ؛ رجبی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتعهد به برنداعتماد به برندوفاداری به برند.
-
26.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : کشتی دار، محمد ؛ شجیع، کیانوش ؛ علیزایی، عمر ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی رابطهمندشخصیت برندسیاهجامگانهواداران.
-
27.
مؤلف : تجری، مجتبی ؛ صاحبی، سمیه ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدانشگاه مازندرانشخصیت برندترجیحات دانشجویانشخصیتمؤسسات آموزش عالیدانشگاهBrandمؤلفهپژوهش
-
28.
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 489 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان