-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
2.
مؤلف : عباسی، عباس ؛ زندی لک، مسعود ؛ خلیفه، مجتبی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیارزش برنداعتماد به برندترجیح برندکیفیت ادراکشده
-
3.
مؤلف : معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛ مسکین، عالیه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1393 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندي بازاركيفيت ادراك شدهمجموعه هاي ورزشي بخش خصوصي
-
4.
مؤلف : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
5.
مؤلف : اژدری، علی ؛ نایبزاده، شهناز ؛ حیرانی، فروغ ؛
مجلة:مدیریت سلامت»پاییز 1394 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیبیمارستانمسئولیت اجتماعیوفاداریتداعیکیفیت ادراکشده
-
6.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
7.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
8.
مؤلف : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
-
9.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
-
10.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند