-
1.
مؤلف : نقش زن خواجویی، ریحانه ؛ نظری، رسول ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدل مفهومیبازاریابی ورزشیبرندرویداد ورزشی
-
2.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 11 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:هویتبرندارزش ویژه برندباشگاه
-
3.
مؤلف : نامنی، وحید ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 266 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC )برندارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
4.
مؤلف : نامی، ارسلان ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ هنری، محمدتقی ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1401-شماره 6 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 5 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنددانشگاه فنی و حرفهایبرند موفق
-
5.
مؤلف : محمدی شمس آبادی، امیر مسعود ؛ نوبخت رمضانی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : ماجدی، نیما ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 38 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش گذاری برندلیگ برتر فوتسالواژه های کلیدی: برندارزشگذاریارزشمدیرانبازارشاخص
-
6.
مؤلف : علیزاده، حمید ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 283 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهصنعت هتلداریبرندروابط برند- مصرفکنندههتلمدلپژوهشمصاحبههاروابط
-
7.
مؤلف : سیدفضلی، هادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 226 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندتعهد به برندعشق به برندتمایل به پرداخت بیشترعشقمشتریتعهدتبلیغات دهانبهدهانمشتریانتمایل به پرداختقیمتمصرفکنندگان
-
8.
كاتب مسؤول : ماجدی، نوید ؛ مؤلف : شایق، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمقصد گردشگریبازاریابی الکترونیکبرندگردشگری سلامت
-
9.
كاتب مسؤول : نظری، رسول ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 التصنيف B (Azad University (36 صفحة - من 214 إلی 249 )
-
10.
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 165 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر برندهویت برندنظریه دادهبنیاداسکیزوفرنی برنداسکیزوفرنیشناساییمصرفکنندگانرفتاریSchizophreniaعاطفی