-
1.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برندارتباط با برند
-
2.
مؤلف : بیشمی، بهار ؛ خدایاری، بهناز ؛ كاتب مسؤول : پارس زاده، علی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 202 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتصویر مقصدبرندینگ مقصدتداعیات برند ایران
-
3.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
-
4.
مؤلف : زارع، مرضیه ؛ صالحی، سودابه ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:لباسلباس مفهومینمایشگاه لباس مفهومی در ایرانرویکرد هنرمندان ایرانی لباس مفهومی
-
5.
مؤلف : مهرابی، قاسم ؛ رزاقی، محمد ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : بابازاده، شهره ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریلیگ برترباشگاههای فوتبالتصویر برندارزش ویژۀ برند
-
6.
مؤلف : شجاعیان، روناک ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ كاتب مسؤول : صمدی، منصور ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1399، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 197 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتوسعه برندبرند شخصیمدیریت شهرتاستراتژی اصلاح برند شخصی
-
7.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر
-
8.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
9.
كاتب مسؤول : صنوبر، ناصر ؛ مؤلف : حسینی، سیدصمد ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (23 صفحة - من 79 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندرفتار شهروندی برندوفاداری برندکیفیت روابط برندارزش ارتباط
-
10.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 146 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندعشق برندبرند سوررئالیستبرند خودانگاره