-
1.
مؤلف : مترجم، کیومرث ؛ كاتب مسؤول : نیاکان، لیلی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1400 - شماره 141 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 88 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراتمدل سرکوالرضایتمندی مشتری
-
2.
مؤلف : طوسی، محمد علی ؛ شفیعا، سپیده ؛ كاتب مسؤول : سادات رسول، سیدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 271 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجربه مشتریخرید مجددفرایند خریدخردهفروشی آنلاین
-
3.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 13 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
4.
كاتب مسؤول : لاجوردی، سمانه ؛ مؤلف : کریمی، هدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 289 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:رهبریعملکردرضایت مشتریPerformanceمسئولیت اجتماعی شرکتیLeadershipcustomer satisfactionCorporate Social Responsibilityفرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate social responsibility culture
-
5.
كاتب مسؤول : رضایی، حمید ؛ مؤلف : زمانی، مهسا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1400 - شماره 142 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 134 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریرضایت مشتریوفاداری به برندویژگیهای شخصیتی برندمشتریمشتریانبیمه ایرانویژگیهای شخصیتی
-
6.
مؤلف : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 291 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
7.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
8.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
كاتب مسؤول : سنگری، نگین ؛ مؤلف : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی
-
9.
مؤلف : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:شخصیسازیرضایتمشتریعقیدهمشتریسیستمتوصیهگربانکداری
-
10.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات