-
1.
مؤلف : محسنی، نادیا ؛ نعامی، عبداله ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نوروزی مبارکه، علی ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 185 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیشبکه های اجتماعیخط مشیاپلیکیشن های مواد غذایی و بهداشتیبازاریابی دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
3.
كاتب مسؤول : فلاح تفتی، حامد ؛ مؤلف : منتظری سانیج، فاطمه ؛ بیغم، محمد ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیرفتار اطلاعیابیدانش آموزدورهی متوسطه
-
4.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
5.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 105 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
6.
مؤلف : تقی پور، مهسا ؛ میرگل، احمد ؛ بهاری، پریسا ؛ كاتب مسؤول : حافظی، اکرم ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1402 - شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (23 صفحة - من 95 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیتعاملرسانه های اجتماعیسازگاری تحصیلیآزار و اذیت سایبریLMSدانشآموزانآموزش
-
7.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
8.
كاتب مسؤول : بهرامی پور، فرشته ؛ مؤلف : الفتی، آزاده ؛ حاضری، نجوا ؛
مجلة:تحقیقات سیاسی و بین المللی»زمستان 1401- شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:یمنرسانههای اجتماعیساخت اجتماعی تکنولوژیساخت اجتماعی یمنتشدید منازعات
-
9.
مؤلف : Khodabandeh، Farzaneh ؛
مجلة:International Journal of Social Sciences»Winter 2020, Volume 10 - Number 1 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 25 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyattitudeTelegramsocial mediaEFL learners L2 achievement
-
10.
مؤلف : Sajedi Reisi، Shahriar ؛ Rahmani Firuzjaee، Ali ؛ Gholipoor، Majedeh ؛ كاتب مسؤول : Doagouyan، Davood ؛
مجلة:International Journal of Social Sciences»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:InteractionSocial Capitalsocial networksMazandaransocial media