keyword رضایتمندی مشتری / (84 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : فاطمی، سیدمنصور ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 page(s) - From 313 to 321 )
Keywords:بیمهعوامل ساختاریرضایتمندی مشتریمشتریرضایترضایتمندی مشتریرضایت مشتری
-
12.
Writer : محمدپناهی سلسله، پیام ؛ رمضانی نژاد، رحیم ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
Journal:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»بهار 1401- شماره 58 ، B (Azad University (16 page(s) - From 175 to 190 )
Keywords:مشتریرضایتمندی مشتریکلانشهر تهراناماکن تفریحی و ورزشیSatisfactioncustomerTehran metropolisRtionecreaal and sporting places
-
13.
Writer : بهنام، وحید ؛ فضلعلی، رضا ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (30 page(s) - From 268 to 297 )
Keywords:شرکت ایران خودرورضایتمندی مشتریاناولویت بندیعوامل اثرگذارشرایط کرونا AHPمشتریرضایتمشتریانرضایت مشتریاطلاعاترضایتمندی مشتریفروشمحصول
-
14.
Writer : زارعی همت، پژمان ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (16 page(s) - From 601 to 616 )
Keywords: ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽﺑﺎﻧﮑﺪاري رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮي RFM رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ
-
15.
Writer : خوئینی، الهه ؛
Journal:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان1400، دوره هفتم - شماره 25 (21 page(s) - From 82 to 102 )
Keywords:بازاریابیوفاداری مشتریکسبوکار الکترونیکرضایتمندی مشتریبازاریابی الکترونیکدرک مشتری از ارزش
-
16.
Writer : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 233 to 250 )
Keywords:وفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانکSwitching Costs of Bankcustomer loyaltyWord of mouth (WOM)customer satisfaction
-
17.
Corresponding Author : شفیعی، سلیمان ؛ Writer : خادمی، رامین ؛ حریری، اردوان ؛
Journal:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (33 page(s) - From 187 to 219 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل معادلات ساختاریرضایتمندی مشتریمدیریتدانش مشتریبانک ملت کرمانشاهSchool ProductivityKnowledge managementOrganizational CultureTeacher Empowermentمشتریکارکنانبانک
-
18.
Writer : مترجم، کیومرث ؛ Corresponding Author : نیاکان، لیلی ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»بهار 1400 - شماره 141 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 88 to 120 )
Keywords:مدل سرکوالرضایتمندی مشتریادراکاتانتظاراتcustomer satisfactionExpectationsperceptionsServqual Model
-
19.
Writer : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ قدردان، ایوب ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (13 page(s) - From 37 to 49 )
Keywords:رضایتوفاداریبخش بندی بازاربازاریابی شفاهیناهمگنی مشتریمشتریمشتریانرضایت مشتریبازاروفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمحصول
-
20.
Corresponding Author : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ Writer : بزرگی گردویشه، فاطمه ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 19 (جلد اول) (14 page(s) - From 92 to 105 )
Keywords:رضایتمندی مشتریوفاداری به برندپلتفرم های توزیع مشارکتیوفاداری به پلتفرم
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (21 Article)
- علمی-ترویجی (6 Article)
- ب (5 Article)
- د (1 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)
- Conference ملی (1 Article)