keyword ارزش ادراک شده مشتری / (17 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 49 to 72 )
Keywords:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
-
12.
Writer : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 189 to 216 )
Keywords:ارزشفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروشارزش ادراک شده مشتریcustomer perceived valueSales methodsSales culturevalueBanks
-
13.
Writer : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 67 to 84 )
Keywords:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریAfterselfsales serviceBahman Groupcustomer loyaltycustomer perceived valueperceived qualitylifestyleimageمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
14.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 13 to 32 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
15.
Writer : ضیاء، بابک ؛ تاج پور، مهدی ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 73 to 90 )
Keywords:عوامل فردیعوامل سازمانیتجاری سازیکارآفرینی دانشگاهیعوامل نهادیمشتریمدلخرید مجدد مشتریمشتریانارزش ادراکشده مشتریپیشنهاد به سایر مشتریانسودآوری مشتریفرضیهسازمانوفاداری مشتری
-
16.
Writer : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 125 to 140 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری
-
17.
Writer : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 page(s) - From 79 to 112 )
Keywords:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (4 Article)
- ب (4 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)