keyword رضایت مشتریان / (308 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 page(s) - From 1351 to 1363 )
Keywords:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityElectronic Human Resource Managementcustomer satisfaction
-
2.
Writer : اکبری، جواد ؛ قنبرپور، برمک ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، International (12 page(s) - From 649 to 660 )
Keywords:تحلیل سلسله مراتبیکیفیتمقایسات زوجیرضایت مشتریانضایعات
-
3.
Writer : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ Corresponding Author : ملوکی، سینا ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (28 page(s) - From 2974 to 3001 )
Keywords:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
4.
Writer : روزگار، امیر حسین ؛ محمدی نیا، امید ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (7 page(s) - From 215 to 221 )
Keywords:بانکداری اسلامیرضایت مشتریاناخلاق و احکام کسب وکاراخلاق حرفه ای در بانکداریمدیریت اسلامی بانک
-
5.
Writer : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 page(s) - From 24 to 49 )
Keywords:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
6.
Corresponding Author : مجرد اردکانی، مایا ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 26 (11 page(s) - From 163 to 173 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهانصاف قیمترضایت مشتری
-
7.
Writer : مصطفائی، احد ؛ نوروزی، مریم ؛ Corresponding Author : غلامیان، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت صنعتی»پاییز 1402 - شماره 51 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 128 to 166 )
Keywords:رضایت مشتریانالزامات زیستمحیطیتصمیمگیری متمرکزقرارداد تسهیم درآمدزنجیره تامین دوسطحی محصولات کشاورزیLevel Agricultural Supply ChainCentralized decision makingcustomer satisfactiontworevenueenvironmental requirementssharing contract
-
8.
Corresponding Author : نوروزی، محمد ؛ Writer : ماستری فراهانی، محمد ؛ سعادت، مهدی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 49 to 71 )
Keywords:رضایت مشتریانمتنکاوینارضایتی مشتریانخزشوبعسل ارگانیکCustomer DissatisfactionOrganic Honeytext miningweb crawlingcustomer satisfaction
-
9.
Writer : سلمان روغنی، مهدی ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 page(s) - From 67 to 74 )
Keywords:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
10.
Writer : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 page(s) - From 79 to 99 )
Keywords:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (73 Article)
- ب (26 Article)
- علمی-ترویجی (17 Article)
- الف (6 Article)
- ج (5 Article)
- د (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (5 Article)
- Conference ملی (4 Article)