keyword رضایت مشتریان / (203 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 page(s) - From 1351 to 1363 )
Keywords:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityElectronic Human Resource Managementcustomer satisfaction
-
2.
Writer : اکبری، جواد ؛ قنبرپور، برمک ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، International (12 page(s) - From 649 to 660 )
Keywords:تحلیل سلسله مراتبیکیفیتمقایسات زوجیرضایت مشتریانضایعات
-
3.
Writer : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ Corresponding Author : ملوکی، سینا ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (28 page(s) - From 2974 to 3001 )
Keywords:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
4.
Writer : روزگار، امیر حسین ؛ محمدی نیا، امید ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (7 page(s) - From 215 to 221 )
Keywords:بانکداری اسلامیرضایت مشتریاناخلاق و احکام کسب وکاراخلاق حرفه ای در بانکداریمدیریت اسلامی بانک
-
5.
Corresponding Author : مجرد اردکانی، مایا ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 26 (11 page(s) - From 163 to 173 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهانصاف قیمترضایت مشتری
-
6.
Corresponding Author : نوروزی، محمد ؛ Writer : ماستری فراهانی، محمد ؛ سعادت، مهدی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 49 to 71 )
Keywords:رضایت مشتریانمتنکاوینارضایتی مشتریانخزشوبعسل ارگانیکCustomer DissatisfactionOrganic Honeytext miningweb crawlingcustomer satisfaction
-
7.
Writer : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 page(s) - From 79 to 99 )
Keywords:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
8.
Writer : تختایی، نصرالله ؛ Corresponding Author : فیروزی، سهراب ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 30 (جلد اول) (11 page(s) - From 1 to 11 )
Keywords:صنعت بانکداریفناوری اطلاعاترضایت مشتریانسیستم پرداختPayment SystemInformation technologycustomer satisfactionbanking industry
-
9.
Writer : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 page(s) - From 2 to 18 )
Keywords:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاینOnline relational marketingcustomer satisfactionONLINE TRUST
-
10.
Corresponding Author : بهاری، نادر ؛ Writer : ایرجی پرمهر، زهرا ؛ ایمانی جبه دار، پرویز ؛ رضاپور جله دار، امین ؛ سیفی کلخوران، علی ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 29 (جلد دوم) (13 page(s) - From 22 to 34 )
Keywords:رضایت مشتریانارزیابی و بهبود عملکردمشتریان شرکت کالهEvaluation and improvement of performancecustomers of Kalleh companycustomer satisfaction
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (39 Article)
- ب (23 Article)
- علمی-ترویجی (11 Article)
- ج (5 Article)
- الف (2 Article)
- د (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (5 Article)
- Conference ملی (4 Article)