keyword Customer Relationship Management (CRM) / (17 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 173 to 193 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسرCustomer Relationship Performance (CRP)social customer relationship management (CRMS)Persian Azadi Hotel of RamsarHospitalityCustomer Relationship Management (CRM)
-
2.
Writer : ملایی، نوید ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ زارع، حبیب ؛ Corresponding Author : زنجیرچی، سید محمود ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 219 to 232 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریصنعت گردشگریتئوری دادهبنیاداستقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریCRM Implementationgrounded theorytourism industryCustomer Relationship Management (CRM)
-
3.
Writer : درخشان، شبنم ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 10 (18 page(s) - From 57 to 74 )
Keywords:شبکه های اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریانشرکت نورنگارNoornegar Companysocial networksCustomer Relationship Management (CRM)مدیریت ارتباط با مشتریاساطلاعاتمشتریان
-
4.
Writer : موسویان، سیده غزل ؛ Corresponding Author : زینال نژاد، معصومه ؛
Journal:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1401 - شماره 76 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 35 to 57 )
Keywords:عدم قطعیتدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامین معکوسصنعت مد سریعFast fashion IndustryData mininguncertaintyCustomer Relationship Management (CRM)reverse supply chain
-
5.
Writer : درزی، معین ؛ Corresponding Author : نیک خواه، مجتبی ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1399 - شماره 2 (14 page(s) - From 1 to 14 )
Keywords:ارزیابی اثربخشیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMواحدهای تولیدی صنعتیindustrial production unitsCustomer Relationship Management (CRM)Effectiveness Evaluation
-
6.
Writer : نایب اصل، سید رامین ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 25 (13 page(s) - From 33 to 45 )
Keywords:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)سود آوریبهبود وضعیت مالیFinancial Status ImprovementCustomer Relationship Management (CRM)profitabilityHierarchical analysis processمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانشاخصسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
7.
Writer : رنجبر فرد، مینا ؛ قلمی، عطیه ؛
Journal:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 95 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 719 to 738 )
Keywords:انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریقابلیت های کارکردی و غیرکارکردیمدیریت ارتباط با مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبیSoftware SelectionAnalysis of Hierarchical Process (AHP)CustomerRelationship Management (CRM)Functional & NonfunctionalCapabilities
-
8.
A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry
Writer : Nemati، Yaser ؛ Mohaghar، Ali ؛ Alavidoost، Mohammad Hossein ؛ Babazadeh، Hossein ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 ، الف/ISC (26 page(s) - From 437 to 462 )
Keywords:Customer Relationship Management (CRM)Customer segmentation: Customer Lifetime Value (CLV)fuzzy c-meanFuzzy TOPSIS (F-TOPSIS)
-
9.
Writer : Abedi، A ؛ Corresponding Author : Jafari، M ؛
Journal:International Journal of Human Capital in Urban Management»Winter 2017 , Volume 2 - Number 5 ISC (12 page(s) - From 17 to 28 )
Keywords:OrganizationE-CommerceMultiple Criteria Decision makingNetwork analysisCustomer Relationship Management (CRM)Fuzzy TOPSIS technic
-
10.
Writer : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
Journal:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 page(s) - From 67 to 84 )
Keywords:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)Social Customer Relationship Management (SCRM)customer satisfactionCustomer Relationship Management (CRM)Social networking
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (4 Article)
- الف (2 Article)
- ب (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)