keyword quality of service / (48 Article)
- Sort by
- Date
-
31.
Writer : فخریان، سارا ؛ بیانی، میثم ؛ Corresponding Author : گلزاریان پور، سیاوش ؛
Journal:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»زمستان 1397، سال چهارم - شماره 11 (42 page(s) - From 51 to 92 )
Keywords:کیفیت خدماتتحلیل عامل تاییدیویژگی مشتریانمدل سروکوال تعمیمیافتهGeneralized SERVQUALConfirmatory Factor Analysisquality of servicePersonal characteristics
-
32.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 page(s) - From 76 to 89 )
Keywords:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریانcustomer satisfactionquality of serviceE BankingE services
-
33.
Corresponding Author : کمانداری، محسن ؛ Writer : رهنما، محمد رحیم ؛
Journal:فضای جغرافیایی»تابستان 1397 - شماره 62 ، A (Azad University/ISC (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالشهر کرمانSatisfactionquality of serviceServqual Modelregions two and fourkerman city.
-
34.
Corresponding Author : موسوی جد، سید محمد ؛ Writer : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
Journal:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 ، A+ (Azad University (20 page(s) - From 111 to 130 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریcustomer satisfactioncustomer loyaltyquality of service
-
35.
Writer : کیانپور، سعید ؛ هراتیان، علی ؛ Corresponding Author : پیری، محمد ؛
Journal:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 ، د (Ministry of Science (17 page(s) - From 214 to 230 )
Keywords:اداریکیفیت خدماتآموزشیپژوهشیرضایتمندی دانشجویاندانشجوییEducationalquality of serviceAdministrativeStudent Satisfaction.StudentResearchدانشجویانرضایتخدماتدانشگاهکیفیت خدمات آموزشی
-
36.
Writer : علینژاد، علیرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1397 - شماره 48 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 153 to 181 )
Keywords:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتسروکوالتحلیل پوششی دادههای چندهدفهجایگاه CNGMulti Criteria Data Envelopment AnalysisCNG StationSERVQUALperformance evaluationquality of service
-
37.
Writer : شیخی، رضا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 ، ج (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 89 to 96 )
Keywords:کیفیت خدماتفوتبالتماشاگرانعصبانیتخرابکاریquality of serviceFootballsabotageangerFans
-
38.
Writer : صارمی یاراحمدی، منصور ؛ شمس دوست، الهه ؛ عباسپور اسفدن، قنبر ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (13 page(s) - From 14 to 26 )
Keywords:سازمانکیفیت خدماترضایت مشتریبهبود عملکردمشتریتصمیم گیری چند معیارهOrganizationcustomercustomer satisfactionPerformance Improvementquality of serviceسازمان ملی زمین و مسکنکارکنانبهبودمعیار
-
39.
Writer : کاظمی، مهدی ؛ Corresponding Author : حجازی نیا، رویا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 page(s) - From 115 to 122 )
Keywords:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اولMCI IncCustomers churnquality of service
-
40.
Writer : Acierno، Luca D ؛ Placido، Antonio ؛ Botte، Marilisa ؛ Gallo، Mariano ؛ Montella، Bruno ؛
Journal:Supply and Operations Management»November 2016, Volume 3 - Number 3 ، Science-Research (Ministry of Science (22 page(s) - From 1351 to 1372 )
Keywords:Sensitivity Analysisquality of servicePublic Transport ManagementRail SystemTravel Demand Estimation
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (13 Article)
- علمی-پژوهشی (4 Article)
- الف (3 Article)
- ج (2 Article)
- بین المللی (2 Article)
- د (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)