-
1.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 83 to 102 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
2.
Writer : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتریCustomer engagementOmnichannel Integration Quality/ Omnichannel Perceived Value/ Customer Loyalty/ Customer Satisfaction /Customer EngagementOmnichannel Integration QualityOmnichannel Perceived Valuecustomer satisfactioncustomer loyalty
-
3.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد