موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 27 |
میان رشته ای 3 |
اقتصاد 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 35 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
ب 11 |
الف 3 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ صالح گوهری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:عوامل شناختیعوامل عاطفیپاسخ رفتاریتبلیغ رفتاری آنلاینتبلیغ شخصیسازیشده
-
2.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ دارینی، امید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیعملکرد صادراتیجو ارتباطیقابلیت رابطهای
-
3.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
4.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 129 تا 160 )
کلیدواژه ها:برندگراییعملکرد مشترینوآوریبرندسازی داخلیکارکنانسازمان
-
5.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : فاریابی، نگار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 49 تا 73 )
کلیدواژه ها:عملکرد رقابتیقابلیت های پویافرهنگ یادگیری سازمانیچابکی سازگاری عملیاتیچابکی سرمایه سازی در بازارهماهنگی فرآیند سازمانی
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبداطراحیپژوهشمحصول
-
7.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
8.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 127 تا 155 )
کلیدواژه ها:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
9.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 3 تا 34 )
کلیدواژه ها:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبت
-
10.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : شجاع، علی ؛
مجله:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش