موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 46 |
اقتصاد 10 |
میان رشته ای 3 |
حسابداری 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 61 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 30 |
الف 6 |
ب 5 |
علمی-ترویجی 2 |
ملی 2 |
-
11.
نویسنده مسئول : فلاح، محمدعلی ؛ نویسنده : حیدری، علی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 262 تا 284 )
کلیدواژه ها:خلق ارزشنقشهابنگاه مادر ایرانیستاد مرکزیمداخلههاتخریب ارزشبنگاه مادرمداخلهمدیرانمصاحبهارزشکسب
-
12.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ آقازاده، هاشم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ نویسنده مسئول : غریبی، معین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 742 تا 761 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیهوشمندی رقابتیروش پژوهش شبکهنگاریصنعت ماءالشعیراطلاعاتپژوهشکاربران
-
13.
نویسنده مسئول : سلطانی فر، احسان ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1397 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 207 تا 237 )
کلیدواژه ها:فرانسهبازرگانی بین المللتحلیل محیط تجاریتوسعۀ تجارتکارآفرینی بین الملل
-
14.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
15.
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:دوگانگیپویایی کسبوکارراهبردهای بازارگراییراهبردهای نوآوریعوامل کلیدی موفقیت بنگاهبازارگرایینوآوریبنگاهاکتشافیشاخصبازارگرایی بهره بردارانه
-
16.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها:عشق به برندپیامدهای عشق به برندپیشایندهای عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه
-
17.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
18.
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛ قلی پور، رحمت اله ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراکشده ١ابعاد کیفیت ادراکشده ٢وفاداری نگرشی ٣وفاداری 5 4رفتاریبیمه عمربیمهوفاداریمشتری
-
19.
نویسنده : قلی مطلق، مجید ؛ آقا زاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1394، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 623 تا 646 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیاخلاق اسلامیفروش شخصینظریه پردازی داده بنیادکدهای اخلاق حرفه ایاطلاعاتکدهای اخلاقیحرفهایفروشندگاناخـلاقبازاریابیسازمانحقوق
-
20.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ روشن دل اربطانی، طاهر ؛ بانی فاضل، سماء ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 25 تا 36 )