موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 19 |
میان رشته ای 5 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
علمی-ترویجی 5 |
بین المللی 2 |
ب 1 |
-
11.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
12.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛ حراقی، مریم ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1393- شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی آموزشیدانشگاه خلیج فارسکیفیت خدمات دانشگاهیکیفیت خدماتدانشجویانمشتریکارکناندانشگاهادراککیفیت خدمات ادراکشده
-
13.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
14.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
15.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:توسعهی منابع انسانیبازاریابی درونیهوش سازمانیارتباطات درونینظام پاداشدهیکارکنانبازارتوسعهی کارکنان
-
16.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 101 تا 116 )
کلیدواژه ها:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
17.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 رتبه بین المللی (26 صفحه - از 235 تا 260 )
کلیدواژه ها:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
-
18.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 رتبه بین المللی (28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اسلامی آمیخته بازاریابی محصول قیمت ترفیع توزیع
-
19.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 26 تا 36 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریحمایت مالی ورزشیمطابقت بین حمایت کننده و حمایت شدهتصویر نام و نشان تجاری
-
20.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ شهنیایی، عیسی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریمشتری محوریرقیب محورینگرش های شغلیهماهنگی بین بخشیبازارکارکنانشغلیتمایل به ترک خدمتفرضیهترک خدمت کارکنانتضاد نقشرقبا