موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 35 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 16 |
ب 12 |
الف 2 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
12.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسیتجربه برند مقصد
-
13.
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 164 تا 198 )
کلیدواژه ها:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
-
14.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ شریفی، مهسا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:ریسک ادراک شدهرویکرد S O Rارزش ویژه نیروی فروششهرت نیروی فروش.
-
15.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
16.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت
-
17.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیعملکرد برنداینرسی دانششدت کارآفرینی
-
18.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
19.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند