کلیدواژه اعتبار برند / (29 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : ایمانی، علیرضا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (6 صفحه - از 85 تا 90 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندرفتار مشتریارتباط مشتریمصرفکنندهنشان تجاریمشتریفروشروابط بلند مدت
-
22.
نویسنده : نظری، رسول ؛ قوامی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 73 تا 84 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندباشگاه ورزشیاستراتژی اتحاد برندجایگاه استراتژیک برندسپاهان
-
23.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده
-
24.
نویسنده : مرادی هزاری، رسول ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ فردی، انسیه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:مشتریاناعتبار برندبرندهای ورزشیتمایلات رفتاریمتغیرهای ادراکیمشتریاعتباربرندهای ورزشیرضایت
-
25.
نویسنده : خاص پور، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (26 صفحه - از 161 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشخصیت برندارزش ویژه برندهویت برنداعتبار برندبرندAHP فازیمشتریوفاداریفازیخدماتمشتریانهویتشخصیتارزش ویژه
-
26.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتبار برندتصویر ذهنی مشترکین برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
-
27.
نویسنده : بهنام، محسن ؛ خرمی، لیلا ؛ فصیح، نرگس ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1394 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:رضایتتعهد مستمروفاداریاعتبار برندمحصولات ورزشی
-
28.
نویسنده : ملکی، مرتضی ؛ حاجی حسنی، نسرین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:ارزشهای درک شده و مقاصد رفتاریاعتبار برندپاسخهای عاطفیتقویت نام تجاریتبلیغاتبانکمشتریانعاطفیارزشارزش لذتگرایی
-
29.
نویسنده : پریچهر، وحید ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (29 صفحه - از 47 تا 75 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندتمایلات رفتاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)