کلیدواژه ادراک مشتری / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
-
2.
نویسنده : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
3.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
4.
نویسنده : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
-
5.
نویسنده : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 83 تا 90 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
-
6.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
7.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
8.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
مجله:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
-
9.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
10.
نویسنده : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحه - از 2577 تا 2588 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)