کلیدواژه اعتماد برند / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندمسئولیت اجتماعی سازمانیعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسر
-
2.
نویسنده مسئول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نویسنده : چقر، محمد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
3.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
نویسنده : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر
-
4.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندعشق به برند و هزینه تغییررضایت از برندمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : سهرابی گرگه چغایی، طیبه ؛ نوربخش، دکتر مهوش ؛
مجله:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»زمستان 1401، سال دوم - شماره 13 (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:شهر کرجاعتماد برندبازارگرایی وفاداریباشگاه های پیلاتس
-
6.
نویسنده مسئول : طلایی، حمیدرضا ؛ نویسنده : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (17 صفحه - از 1151 تا 1167 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندتبلیغ دهان به دهاناعتماد برندعشق به برندعشقمشتریاعتمادشخصیتمشتریانتبلیغات دهانبهدهانوفاداریبازاریابی
-
7.
شناسایی عوامل موثر بر تقویت ارزش ویژه برند و اعتماد به برند در رسانه های اجتماعی(فروشگاه های آنلاین)
نویسنده : خان محمدی، امیرحسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (12 صفحه - از 641 تا 652 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاههای آنلاین
-
8.
نویسنده : دهقانی اشکذری، میثم ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (9 صفحه - از 957 تا 965 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاهای آنلاین
-
9.
نویسنده : پورجهان، صابر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1401، دوره سوم - شماره 2 (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیاعتماد برندحمایت اطلاعاتیحمایت احساسیاعتماد به فروشندگانقصد خرید مداوماعتماداجتماعیمشتریBrand
-
10.
نویسنده : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ نویسنده مسئول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:نگرش برندشخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)