کلیدواژه قصد خرید مجدد / (66 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : سردار، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 37 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریقصد خرید مجددارزش درک شده
-
52.
نویسنده : کیا، نیلوفر ؛ کریمی زند، مهدی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمعادلات ساختاریکیفیت وبسایتاعتماد مشتریقصد خرید مجدد
-
53.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 181 تا 214 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
54.
نویسنده : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
55.
نویسنده : رضائی، داود ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش درک شدهکیفیت رابطهمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتریبانک سامانوفاداری مشتریانقصد خرید مجدد
-
56.
نویسنده : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد
-
57.
نویسنده : عسکریان، فریبا ؛ اکبرزاده، بهزاد ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 217 تا 232 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خرید مجددبرند ورزشی
-
58.
نویسنده : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛ بنار، نوشین ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 159 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریرفتار مشتریانقصد خرید مجددرضایتمندی کلی
-
59.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
60.
نویسنده : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 87 تا 101 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)