کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (373 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مترجم : محمدی، محمد علی ؛
مجله:تدبیر»دی 1381 - شماره 129 (2 صفحه - از 102 تا 103 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمدیرانکارکنانسازمانکسبوکارمشتریاندانشژاپن
-
2.
نویسنده : ذکایی، علی رضا ؛
مجله:تدبیر»دی 1381 - شماره 129 (2 صفحه - از 103 تا 104 )
کلیدواژه ها:مدیرانسازمانمدیریتمدیریت دانشژاپنایمنی و بهداشتشغلمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
مترجم : سلطانی، فرزاد ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1382 - شماره 1 ISC (10 صفحه - از 57 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری1مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی2مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت روابط مشتریمشتریانسازمانبازاریابیفناوریاینترنتیبازار
-
4.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ حور علی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1383 - شماره 7 و 8 ISC (8 صفحه - از 101 تا 108 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریعاملهای هوشمندمشتریاطلاعاتمشتریانجلب رضایت مشتری
-
5.
نویسنده : نصیری یار، مریم ؛ مظلومی خمسه، حمید ؛
مجله:تدبیر»خرداد 1384 - شماره 157 (4 صفحه - از 39 تا 42 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتتجارت الکترونیکمشتریبازاربازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانرقابت
-
6.
نویسنده : اسعد سامانی، محمود ؛
مجله:بیمه و توسعه»تابستان 1384 - شماره 2 (1 صفحه - از 4 تا 4 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریانشرکتهای بیمهسیستمسازمان
-
7.
نویسنده : اسعد سامانی، محمود ؛
مجله:بیمه و توسعه»تابستان 1384 - شماره 2 (3 صفحه - از 5 تا 7 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتراهبردمدیریت ارتباط با مشتریانکسب و کارخدمات
-
8.
نویسنده : البدوی، امیر ؛ فسنقری، مهدی ؛ قپانچی، امیر حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1384 - شماره 14 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 81 تا 85 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریانفنآوری اطلاعاتصنعت بانکداری ایراندانش
-
9.
نویسنده : محمدنیا، علی ؛ زند حسامی، حسام ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1384 - شماره 5 (14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:استراتژیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامینمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاناطلاعاتسازمانارتباطاتبازار
-
10.
نویسنده : خزاعی، آناهیتا ؛ گلچین فر، شادی ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1384 - شماره 166 (5 صفحه - از 20 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیرانمدیریتابزاراطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریانمدیریت زنجیره تأمینمدیریت کیفیت جامعمدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (87 مقاله)
- ب (47 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (10 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)