کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (373 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : غضنفری، مهدی ؛ علیزاده، سمیه ؛ ملکمحمدی، سمیرا ؛ فتحالله، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1389 - شماره 56 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیبخش بندی مشتریان
-
52.
نویسنده : برزین پور، فرناز ؛ اخوان، پیمان ؛ زارع مقدم، زینب ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1389 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:بانکداریارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریچارچوبمدیریت دانش مشتری
-
53.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
54.
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ صفری سنجانی، اکرم ؛
مجله:توسعه مدیریت»آبان 1389 - دوره جدید - شماره 81 (5 صفحه - از 22 تا 26 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمشتریانمدیریت دانش مشتریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریرفتار مشتریارتباطاتسازمان
-
55.
نویسنده : شریعتی، امیر حسین ؛ فروزان، نادیا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1389 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدماتسروکوآلرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
56.
نویسنده : سروش، علی رضا ؛ بحرینی نژاد، اردشیر ؛ قاسم اصفهانی، ریحانه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریانتخاب ویژگیدرخت تصمیم رگرسیونیپیشبینی رفتار خریدتشخیص مشتریمشتریدرختبیمهمشتریان
-
57.
نویسنده : اسکندری، مجتبی ؛ پورسعید، سید مسعود ؛ فلاحی اسفیدانی، علی ؛
مجله:مدیریت اسلامی»اسفند 1389 - شماره 81 ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریعوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری
-
58.
مجله:تدبیر»فروردین 1390 - شماره 227 (3 صفحه - از 86 تا 88 )
کلیدواژه ها:مدیرانکتابمدیریتIBمدیریت ارتباط با مشتریانبارکارآفرینانبازرگانیسازمان
-
59.
نویسنده : صلواتی، عادل ؛ کفچه، پرویز ؛ صالح پور، کیوان ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1390 - شماره 16 ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمنابع دانشمدل معادلات ساختاری (LISREL)بانک رفاه کارگرانمشتریدانشکارکناناطلاعاترضایت مشتری
-
60.
نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ رضایی، ساناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (36 صفحه - از 185 تا 220 )
کلیدواژه ها:موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریهوش کسب و کارهزینه تعویضتبعیض قیمت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (87 مقاله)
- ب (47 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (10 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)